Компанія OmniLink оголошує про поповнення лінійки продуктів, які просуваються нею, рішеннями ContentArmor. Таке розширення номенклатури стало результатом поглинання ContentArmor компанією Synamedia, чиїм офіційним партнером є OmniLink.
Нагадаємо, що Synamedia є одним з найбільших у світі незалежних виробників програмного забезпечення по роботі з відео. А в результаті цієї угоди компанія отримала у своє розпорядження технології, патенти та досвід ContentArmor, які доповнили її пропозиції у сфері безпеки, включаючи послуги по боротьбі з піратством Synamedia EverGuard. І тепер Synamedia має у своєму розпорядженні можливості для задоволення вимог постачальників відеопослуг і безпеки 5G. Крім того, поглинання розширює можливості Synamedia по боротьбі з піратством для кіностудій і правовласників спортивних змагань, як в OTT, так і в сервісах прямого доступу до споживача (D2C). Придбання також розширить присутність Synamedia на нових ринках, включаючи постпродакшн, розваги в польоті й корпоративне відео.
Пограничні водяні знаки – це найбільш ефективний, безпечний і масштабований підхід для виявлення і запобігання витоку контенту, і Synamedia очікує істотних ринкових можливостей для цього, особливо для потокової передачі преміумконтенту через 5G. Інноваційна технологія водяних знаків на прикордонних пристроях ContentArmor знижує вимоги до сховища і пропускної здатності CDN, усуваючи необхідність дублювати відеопотоки. Це покращує продуктивність кешу і прискорює процес вбудовування водяних знаків, знижуючи при цьому ризик шляхом виконання критично важливих для безпеки операцій в мережі, а не на боці клієнта.
Водяні знаки ContentArmor відповідають специфікації MovieLabs Enhanced Content Protection для VOD преміумкласу і UHD / 4K і вже використовуються для захисту фільмів студій шляхом визначення джерела будь-якого несанкціонованого розповсюдження контенту. Компанія також має міцні партнерські відносини з важкоатлетами галузі, включаючи Akamai, AWS і Limelight.
Всі ці рішення відтепер стали доступні клієнтам OmniLink.